relatietherapie

aanbod

Voelt het alsof jullie elkaar een beetje zijn kwijtgeraakt? Missen jullie aandacht voor en tijd met elkaar? Of jullie willen elkaar juist (nog) beter leren kennen?
Dit aanbod is gericht op het onderhouden, verdiepen of versterken van de relatie met je partner.  Voor stellen die willen investeren in hun relatie en het is erop gericht om jullie relatie een boost te geven.

De basis voor de gesprekken ligt in Emotionally Focused Therapy (emotiegerichte therapie), afgekort tot EFT. Dit is een bewezen effectieve relatietherapie.

inhoud

Een doel van deze relatietherapie is dat de afstemming makkelijker gaat en de relatie hechter wordt. Dat het vertrouwen toeneemt en je elkaar makkelijker kunt vinden. Je ervaart meer harmonie en begrip. Ook kan er meer ruimte komen voor ontspanning en plezier.

wat kun je verwachten

Lees hier meer over het Relatiepakket:

of vraag een intake aan voor een traject op maat:

pakket

Prijs: op aanvraag

traject

8 veranderende relatiegesprekken

Wat aan bod komt:
- Elkaar echt zien en begrijpen
Veiligheid en onderling vertrouwen
- Ruziepatronen herkennen en doorbreken
- Elkaar blijven vinden, ook als het leven veel vraagt

review

Na een telefonisch gesprek was er gelijk een goed gevoel, dit werd ook bevestigd na de eerste sessie. Bregitte is een fijne en warme vrouw die goed luistert en doorvraagt wanneer er iets nog niet helemaal duidelijk voor haar is. Beide waren we snel op ons gemak. Fijne opdrachten gekregen die ons aan het denken hebben gezet en die ook precies pasten bij de problemen die wij ervaarden. Kortom een fijne relatietherapeut die we beide zouden aanraden!

jong stel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec.

pippi

kate

Stuur mij een bericht

Dankjewel!

Ik beantwoord je bericht zo snel mogelijk.